Старший дошкільний вік називають вершиною дитинства, адже це сприятливий час для засвоєння багатьох  моральних норм та правил.

   Тому вихователі старшої групи несуть відповідальність не тільки за засвоєння дітьми програмового матеріалу, а й за емоційне  благополуччя кожної дитини.  А вихованців у них 31.

    У цьому віці в дітей  з’являється уміння самостійно, з власної ініціативи, ставити перед собою нескладні завдання і спрямовувати свою увагу на їх виконання, формуються передумови для успішного переходу  на наступний рівень освіти. Завдяки дитячій допитливості з’являється  інтерес  до навчання.

        І тому завдання вихователів старшої групи підготувати дітей до школи , вчити їх бути уважними, посидючими, вміти налагоджувати взаємини з однолітками й дорослими, легкоадаптуватись  в незнайомій обстановці із задоволенням виконувати різноманітні навчальні завдання.

   Педагоги намагаються урахувати індивідуальні інтереси та переваги кожного вихованця, використовують довірчі форми спілкування з дітьми.

   Між вихователями та дошкільниками панують демократичні відносини. У різних видах діяльності педагоги стимулюють прояви творчої уяви, дотепності, фантазії,працюють над створенням атмосфери, що сприяє виникненню нових ідей та думок у дітей.