Історія

Сьогодні  в Україні відбуваються кардинальні зміни в усіх галузях життя суспільства: політичній, економічній, соціальній. Наша держава переходить до стратегії інноваційного розвитку,  при цьому, пріоритетного значення набувають адресні та програмно-цільові, функціональні інвестиції в людину,  її творчий, науковий, інтелектуальний та інноваційний потенціали. Сучасна освіта ґрунтується на розвитку і саморозвитку «Я» людини. Її мета,  її структура, технології залежать від головних особливостей століття, що почалося.

 З огляду на це, головна мета української системи освіти – створити умови для розвитку і самореалізації кожної особистості як громадянина України, формувати покоління, здатні навчатися впродовж життя, створювати й розвивати цінності громадянського суспільства. В такій ситуації конкурентоспроможність системи дошкільної освіти – це її перевага щодо інших аналогічних об’єктів, яка характеризується вмінням задовольняти освітні потреби населення за рахунок надання відповідних послуг; актуалізувати свою діяльність відповідно до чинного правового, нормативно-методичного, інформаційного, психолого-педагогічного забезпечення. Саме на це спрямовують педагогічних працівників державні нормативні акти. Так, у Законі України «Про дошкільну освіту» зазначена необхідність цієї освітньої ланки, вдосконалення її змісту, осучаснення навчально-виховних технологій, приведення їх у відповідність до вимог життя нової епохи. В Коментарі до «Базового компонента дошкільної освіти в Україні» окреслені оновлена мета і пріоритети щодо розвитку дошкільної освіти.

 Що ж  хорошого дає дитячий садок? Адже вдома можна навчити дитину читати, володіти комп’ютером, рахувати. В сім’ї дитина відчуває себе центром уваги, любові, всесвіту, та коли вона потрапляє в дитячий садок, вона починає помічати, що навколо неї існує багато таких самих сонечок, всесвітів, виявляється, не одна вона така в світі, і починається цікава дитяча життєва діяльність. Дитина починає будувати свої стосунки з однолітками, дорослими, долає перші поразки і здобуває свої перші перемоги, засвоює норми і правила, які снують в суспільстві, здобуває свій перший досвід, вчиться  мріяти, творити, любити.

Ще Василь Олександрович Сухомлинський стверджував: «Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості. Вони відразу і невимушено освоюються зі щастям, бо вони самі по природі своїй - радість і щастя. І немає на землі гімну урочистіше, ніж лепет дитячих вуст».

Саме тому триває постійний педагогічний пошук шляхів творчого зростання дітей з урахуванням їхніх індивідуальних особливостей. Дитячий стан душі проходить через усе наше життя – саме воно спонукає нас шукати його сенс, шукати Творця.   

Адже  основа  майбутньої особистості закладається в ранньому віці, тому знання, вміння, набуті в дитинстві, – це своєрідне коріння, яким живимося все подальше життя. Чим воно міцніше, тим впевненіше почувається людина.

Тому сьогоднішня особлива увага до дошкільної освіти свідчить про те, що держава все-таки почала вкладати в своє майбутнє, вона оцінила основу, яку закладає дошкільна освіта, що знадобиться для подальшого життя дитини. Адже недарма говорять: «Виховуючи дітей, ми творимо майбутню історію нашої країни, а значить і історію світу». Так окрасою нашого району, суттєвим подарунком і радістю для малечі та батьків села Червеньова  став сучасний дитсадок – маленька країна, в якій саме дитина є активним центром діяльності і саме для неї створені всі умови для розвитку багатогранного дитячого потенціалу.

 

 

20 грудня 2011 року   залишится в пам'яті мешканців с.Червеньова як справжнє свято